Influenciers και φορολογία
Το άρθρο του Michal Radvan, Taxation of Instagram influencers συζητά ζητήματα που σχετίζονται με τη φορολογία των influencers του Instagram, Studia Iuridica Lublinensia 30 (2) pp. 339-356 . Ο συγγραφέας εκτιμά ότι είναι γενικά καλύτερο για τον influencer να έχει επαγγελματική άδεια, δηλαδή να είναι επιχειρηματίας και να φορολογείται ως τέτοιος, παρά τα εισοδήματά του να φορολογούνται ως εισοδήματα από πνευματικά δικαιώματα.
Η ερευνητική εργασία του Andrea Valbuena, Taxation of influencers: A double taxation or a non-double taxation issue? Lund University 2022, στοχεύει να συμβάλει στη συζήτηση για το πώς φορολογούνται οι influenciers σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Μετά την εισαγωγή των βασικών εννοιών που απαιτούνται για να κατανοήσουμε τι είναι ένας influencer και πώς κερδίζουν χρήματα, η εργασία ερευνά τις φορολογικές συνέπειες για αυτούς. Συγκρίνει το φορολογικό δίκαιο που εφαρμόζεται σε διαφορετικές δικαιοδοσίες και αναλύει τις δραστηριότητες τους υπό το πρίσμα των διατάξεων του προτύπου φορολογικής σύμβασης του ΟΟΣΑ.
Η μελέτη των Afrizal Tahar, Listya Maharani Rizkia και Eko Hariyanto, Taxing celebrity social media endorsements income: a preliminary study of Instagram celebrities, Journal of Accounting and Investment, 21(3), pp. 602-621, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να εφαρμοστεί η φορολογία εισοδήματος στις διασημότητες του Instagram «celebgrams» που βιοπορίζονται από τη δραστηριότητα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενδιαφέρον είναι ότι η μελέτη διερευνά τις αντιλήψεις που έχουν οι celebgrams για τη φορολόγησή των εισοδημάτων τους.
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας
Απόψεις
Κάνουμε αρκετά για τη φοροδιαφυγή;
Κάνουμε αρκετά για να αντιμετωπίσουμε τη φοροδιαφυγή; Η έρευνα με τίτλο Global tax evasion report 2024 που δημοσιοποίησαν πρόσφατα οι ερευνητές του Ευρωπαϊκού Φορολογικού Παρατηρητηρίου EU Tax Observatory με επικεφαλής τον καθηγητή Gabriel Zucman επιχειρεί να δώσει απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Οι ερευνητές του... Read more →